Een nieuwe (digitale) communicatieaanpak voor de Marchetta groep!

Het familiebedrijf Marchetta is al 30 jaar een gevestigde waarde in woning-, villa- en projectbouw. Samen met hen werkten we de afgelopen maanden een nieuwe, digitale communicatieaanpak uit. De overkoepelende Marchetta bouwgroep kreeg een splinternieuw YouTube kanaal en een LinkedIn pagina. Voor Marchetta villabouw werd een inspirerende Pinterestpagina aangemeten die de villabouwers moet doen watertanden. Daarnaast mocht ook een perfect afgebakende Adwordscampagne niet ontbreken. Thuis Best woningbouw kreeg dan weer heel wat fans via hun nieuwe Facebookpagina. Ook hier werd een Pinterestkanaal gebruikt om de consument weg te laten dromen bij prachtige huizen en interieurs. Eveneens aangevuld met een uitgebreide Adwordscampagne die voor potentiële leads zorgt. 

Daar bovenop krijgen de (potentiële) klanten van Thuis Best woningbouw, Marchetta bouwprojecten en Marchetta bouwgroep een digitale nieuwsbrief om op de hoogte blijven van het laatste nieuws. Om de vindbaarheid in Google te verbeteren kreeg elk onderdeel van de bouwgroep een Google+ pagina. Naast deze verschillende digitale kanalen werd er ook een nieuw mediaplan op tafel gelegd. Hier kozen we voor een gezonde mix van traditionele media aangevuld met enkele digitale varianten.