AVL Woningbouw bestaat 30 jaar!

En dat werd gevierd met een grootse opendeurdag op 27 september. De toonzaal van 1.100 m² was de feestlocatie van dienst met entertainment voor groot en klein. AVL leverde naast een goede invulling voor bezoekers ook enkele leuke ideeën waar De Witte Communicatie mee aan de slag ging.

Uitnodiging

Zowel bestaande klanten als toekomstige bouwers kregen een feestelijke uitnodiging in de bus. Die zat in een speciaal ontworpen envelop met het 30-jarig icoontje dat AVL Woningbouw het hele jaar door zal gebruiken. Om de aandacht nogmaals te vestigen op de komende opendeurdag hebben we ook een digitale versie opgemaakt en verstuurd.

Uitnodiging AVL Woningbouw

Chequeboek

Mond-tot-mondreclame levert vaak nieuwe prospecten op. Om die instroom te versterken, werkt AVL Woningbouw al jaren met een chequeboekje. Ben je een bestaande klant en tevreden van het geleverde werk? Dan kan je als referentie iemand doorverwijzen naar AVL met een ingevulde ‘referentiecheque’. Bouwt deze persoon zijn woning met AVL? Dan krijgt hij 1.500 euro korting op zijn bouwbudget en krijgt de doorverwijzer 1.000 euro cash.

Checkboek AVL Woningbouw Checkboek AVL Woningbouw

Krantje

Een 30ste verjaardag mag al eens in de kijker gezet worden. Op basis van de input van AVL hebben we een krantje uitgewerkt. Redactionele artikels zetten de geschiedenis van het bedrijf, de troeven voor potentiële bouwers en de focus op energiezuinig bouwen in de kijker. Foto’s van de toonzaal en medewerkers zorgen voor een persoonlijke toets. Het overzicht van AVL-woningen door de jaren heen voor nostalgie.

Krantje 30 jaar AVL Woningbouw

Advertising

Naast aangepaste banners in de lopende Adwords-campagne zijn er ook print advertenties ingeschakeld. In De Zondag en De Weekkrant werd telkens 1/3 pagina voorzien met wat extra redactionele content. En alsof dat nog niet genoeg was, stond de opendeurdag ook op Livios in de kijker met bannering, evenementen en partnerberichten.