Testimonials

“Om uit te pakken met onze referenties klopten we bij De Witte Communicatie aan. Samen werkten we onze referentiefiches uit die gebundeld kunnen worden in een stijlvolle kaft. Voor zowel het concept als de uitvoering konden we rekenen op een proactieve aanpak. Hierbij voorzien wij de nodige input, terwijl het team van De Witte achter al het nodige materiaal aangaat én aflevert binnen de afgesproken deadlines. Ideaal voor wie een drukke agenda heeft! Ondertussen werkten we ook de website en een driemaandelijkse nieuwsbrief uit. Al onze communicatiekanalen stralen nu dezelfde klasse uit en zorgen voor een professionele uitstraling van ons werk.”

Antal Potocan

Antal Potocan
Commercieel Directeur Deholi

“Met oog op de toekomst werd het tijd om ons mediaplan in een nieuw jasje te steken. De Witte Communicatie zorgde voor een goede mix van traditionele media, aangevuld met sterke digitale voorstellen. Zo zijn we sinds dit jaar actief op social media, een absolute must. Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Pinterest,…: we spreken onze doelgroep via allerlei kanalen aan, en natuurlijk is de boodschap telkens afgestemd afhankelijk van het gebruikte social media kanaal. Als bouwgroep hebben we verschillende bedrijfstakken, die elk hun eigen specialisatie hebben. De Witte Communicatie stelde dan ook een mediaplan op waarbij aandacht werd besteed aan onze verschillende doelgroepen en doelstellingen.”

Claudia Marchetta

Claudia Marchetta
Gedelegeerd bestuurder Marchetta Bouwgroep

“Voor de wereldwijde herlancering van onze Adwordscampagne gingen we op zoek naar een professionele partner. Na een eerste kennismakend gesprek, waarin uitvoerig gevraagd werd naar onze producten en de gewenste regio waarin we wilden adverteren, volgde een volledig uitgewerkt voorstel. Dit bevatte de structuur, advertenties, sitelinks, indeling per geografisch gebied en budgetvoorstel. Nu de campagnes opgestart zijn kunnen we rekenen op een correcte en snelle opvolging, maandelijkse cijferrapportages en tussentijdse evaluatiemomenten. Ideaal om zonder al te veel inspanningen zorgeloos online te adverteren.”

Ingrid Schepers

Ingrid Schepers
Marketing & Sales Support NSI

“Nadat we ons bedrijf overnamen voelden we na een korte inwerkperiode de noodzaak om de communicatie eens onder handen te nemen. Hierbij dachten we in eerste instantie aan een bedrijfsbrochure en zo klopten aan bij De Witte Communicatie. Tijdens de eerste gesprekken bleek echter dat we eerst de puntjes op de i moesten zetten in onze huisstijl. Een kleine aanpassing aan het logo en de toevoeging van een baseline finaliseerde onze huisstijl. Hierna werkten we aan onze online aanwezigheid met de bouw van een nieuwe responsive website die gekoppeld werd aan een adwords campagne. Als kers op de taart werkten we de corporate folder en een kaftje uit. Volledig in lijn met de nieuwe huisstijl en website.”

Marc Vertessen

Marc Vertessen
Gedelegeerd bestuurder Melotte

“Na enkele jaren weinig tot geen actie en zelfs enkele minder goede beslissingen op gebied van communicatie, besloten we om na de verhuis naar onze nieuwe gebouwen in Beringen de draad weer op te pikken. Met De Witte Communicatie vonden we een partner die ook de meest vanzelfsprekende zaken in vraag durfde stellen. Zo werd er al snel beslist de bedrijfsnaam terug de lading en herkenbaarheid te geven waarop het bedrijf zijn fundamenten en brede klantenkring bouwde. Vervolgens werd ook de huisstijl onder handen genomen met een nieuwe en moderne look en een sterke baseline die op de juiste wijze onze belofte kan uitdragen. Met resultaat! Werfbordjes bij tuinen waar we aan het werk zijn zorgen voor meer visibiliteit. Een concept dat we doortrekken in een nieuwe folder én een vernieuwde website.”

Willy Reynders

Willy Reynders
Tuinarchitect en zaakvoerder

“Op zoek naar een creatief idee voor de uitwerking van onze voorjaarscampagne klopten we aan bij De Witte Communicatie. Met algemene branding als doelstelling, werd in onze eerste gesprekken meteen duidelijk dat we eerst al onze communicatiekanalen in overeenstemming moesten brengen.
De nieuwe, responsive website sluit nu veel beter aan bij het beeld dat we als Herroelen Motors naar buiten willen dragen en ook onze printcommunicatie kreeg een opfrisbeurt. Dezelfde frisse stijl werd doorgetrokken in het concept voor de voorjaarscampagne. Maar in plaats van een tijdelijke actie, werkte De Witte Communicatie een brandingcampagne uit die het volledige jaar loopt, onze klanten actief betrekt en ook nog eens onze andere activiteit, verkoop van Vespa's, in de kijker zet. Van een 360° aanpak gesproken…”

Marc Herroelen

Marc Herroelen
Gedelegeerd bestuurder
Herroelen Motors & Herroelen Mobile

“Toen we na de verhuis van onze kantoren en productiehallen op zoek moesten naar een ander communicatiebureau, vonden we onze nieuwe partner vlak langs de deur! De Witte Communicatie trok één consequente lijn in al onze communicatie-uitingen die zorgt voor een duidelijke herkenbaarheid bij al onze klanten en leveranciers. Dit resulteerde onder meer in onze baseline "zorgeloos wooncomfort", een nieuwe website, een YouTube kanaal met enkele nieuwe instructiefilmpjes en een versterkte visibiliteit naar de (ver)bouwer en architect. Daarnaast werden er samen met hen enkele succesvolle acties uitgewerkt om de nieuwe toonzaal in de "the picture" te zetten. De Witte = "zorgeloze communicatie" :-)”

Jurgen Oben

Jurgen Oben
Afgevaardigd bestuurder Oben

“Al van in het prille begin ontwikkelt en onderhoudt De Witte Communicatie de externe communicatie van Facil. Met de globalisatie van ons bedrijf kwam er een nieuwe uitdaging om onze huisstijl te formaliseren en website en brochures verder te professionaliseren. Na een eerste interne poging overtuigde De Witte Communicatie ons wederom met hun professionele aanpak. Het resultaat? Een compleet uitgewerkt huisstijlhandboek dat de internationale richtlijnen bundelt. In een volgende fase zullen we de website en de corporate brochure herwerken.”

René Achten

René Achten
CEO Facil

“Wanneer het aankomt op strategisch denkwerk en goede marketinginzichten heeft u met De Witte Communicatie een sterke partner. Hun no-nonsense politiek zorgt voor duidelijke afspraken en afgelijnde doelstellingen. Het steeds opnieuw in vraag stellen van de manier van werken tilt de communicatie naar een hoger niveau.”

Bart Balis

Bart Balis
CEO Brouwland