Online Batibouw noodpakket

Nog een dikke maand en Batibouw gaat van start. Het hoogtepunt voor alle marketeers- en communicatiemensen van (ver)bouwbedrijven. Heb je de voorbije weken hard gewerkt aan een digitale strategie om prospecten en klanten op jouw stand te krijgen? Ideaal! Heb je dit niet gedaan, dan wordt het hoog tijd om een tandje bij te steken… Hierbij ons noodpakket om in deze laatste weken toch nog het maximum uit je online aanwezigheid te halen.

Actie, korting, gratis…

Het zijn maar enkele woorden die je als (ver)bouwer in deze periode overal tegenkomt. Met reden. Mensen houden namelijk van dat beetje extra dat hen beloofd wordt. Het is vaak de aanleiding waarom mensen je stand toch komen bezoeken. Besteed dus de nodige aandacht aan het uitwerken van de juiste Batibouwactie.

Online noodpakket

Dit overleveringspakket zorgt ervoor dat je zowel voor, tijdens als na Batibouw een online aanwezigheid uitbouwt. Je kan kiezen uit één of meerdere noodrantsoenen, maar het beste resultaat krijg je als je het volledige pakket gebruikt.

  • Noodrantsoen 1: Banners via Google Display

    Het perfecte medium om brand awareness op te bouwen via zoekwoorden, doelgroepen of een context die je zelf kiest. Voor Batibouw kan je targetten op bezoekers die de afgelopen maanden je website of interessante pagina’s op je website hebben bezocht, tijdens Batibouw doe je dit op mensen die in de buurt zijn en na Batibouw doe je dit op de websitebezoekers van de maand februari en eventueel via een custom lijst van leads die je tijdens de beurs hebt opgebouwd.

  • Noodrantsoen 2: Video’s en beeldadvertenties via Facebook en Instagram

    Ook weer om jouw merkbekendheid op te bouwen en ervoor te zorgen dat mensen je naam herkennen en je stand bezoeken. De targetting loopt gelijk met die van de banners via Google Display.

  • Noodrantsoen 3: Video’s op YouTube

    Heb je een video over je bedrijf, merk of producten? Schakel dat dan zeker in! Alle beetjes helpen voor een maximale visibiliteit.

  • Noodrantsoen 4: Mobiele advertentiecampagnes

    Tijdens Batibouw zit je potentiële doelpubliek rond de Heizel en op het openbaar vervoer richting de Heizel. En wat doe je als je je verveelt in trein, tram, bus of metro? Juist ja, op je smartphone kijken. Zorg dus tijdens Batibouw voor een uitgekiende mobiele advertentiecampagne die zich enkel richt op deze locatie en de voornaamste openbaar vervoerpunten in de buurt.

  • Noodrantsoen 5: Google Search campagnes op je merknaam

    Adverteer je nog niet op je merknaam? Nu is het moment om daarmee te beginnen. Vanaf de start van Batibouw passeren duizenden mensen langs je stand. Zoeken ze later nog even je merk op, zorg dan dat je meteen bovenaan staat in de zoekresultaten.

Vergeet je landingspagina niet

Visibiliteit is belangrijk, een klik is dat nog meer. Zorg dan ook dat mensen op zoek naar meer informatie die ook vinden. Bouw specifieke Batibouwlandingspagina’s met daarop je actie en standnummer. Is Batibouw voorbij, zorg dan voor een update van deze pagina waarop de verlengde actie staat of de troeven om alsnog met jouw bedrijf samen te werken.

Bron

https://www.linkedin.com/pulse/win-extra-leads-op-batibouw-2017-met-deze-3-online-voor-hans-kolbeek?trk=hp-feed-article-title-comment