De Witte Communicatie krijgt een nieuwe look

Een therapeut ligt al eens zelf op de bank en een automonteur kijkt af en toe ook onder zijn eigen motorkap. Hey, zelfs Jani vraagt soms stijladvies in de winkel.

Oké, van dat laatste zijn we niet zeker. Maar bij De Witte Communicatie durven we alleszins ook ons eigen merk onder de loep nemen. Onze huisstijl dateert alweer van 2009, hoog tijd dus voor een upgrade. De opfrissing van onze look zet onze toekomstvisie in de verf: het potentieel van ambitieuze kmo’s waarmaken. Groeien én laten groeien.  

Kleuren maken het merk

Bij De Witte Communicatie nemen we kleur niet licht op. Een logo vat je kernwaarden in één beeld, daarom vertrekken we altijd van de kleurenpsychologie. Dit is wat ons logo zegt:

Rood is passie. En echte passie vergaat niet. Dat we het rood in onze huisstijl zouden bewaren, was dus een no-brainer. De secundaire kleur is zwart: klassiek en tijdloos, met een implicatie van kracht en elegantie. Het nieuwe logo behoudt zijn herkenbaarheid, maar is sterker en meer uitgesproken. Dezelfde boodschap, grotere impact.

Digitale dieren

We begrijpen als geen ander het belang van digitale communicatie. Een make-over betekent bij ons dus niet enkel een nieuw logo, we pakken meteen ook onze website aan.

De Witte Communicatie is een full-service communicatiebureau. Op de nieuwe site zie je dat in één oogopslag, want meer tijd krijg je niet om een impact te maken. En dat met een eenvoudige aanpassing: we benadrukken oplossingen. Bezoek je als klant onze website, dan weet je meteen wat we voor jou betekenen. No-nonsense. 

Nieuwe kleren, hetzelfde karakter

Vergis je niet, het nieuwe jasje betekent niet dat we onszelf niet meer zijn.

We geloven in consistentie, zowel in onze communicatie als in wat we doen. Voor onze klanten verandert er niets, behalve dat we weer wat leuker zijn geworden om naar te kijken. Ook dat is belangrijk na 25 jaar. 

De Witte Communicatie krijgt een nieuwe look