De Witte Communicatie voert najaarscampagne Spaas kaarsen

Na een samenwerking met enkele grotere bureaus uit het Antwerpse keerde de kaarsenfabrikant terug naar haar roots en ging aan de slag met een Limburgs communicatiebureau. Aan ons de eer om de volledige digitale najaarscampagne voor België uit te rollen. En dat met een zeer krappe deadline…

Lancering Cosy Sunday

Spaas kaarsen claimt vanaf nu het moment waarop de dagen officieel inkorten en mensen snakken naar gezelligheid: de eerste zondag na de omschakeling van het winteruur. Dat is vanaf nu Cosy Sunday. We deden een warme oproep naar iedereen om het op 27 oktober gezellig te maken met héél véél kaarsen. Een gloednieuwe website, YouTube, Facebook, Instagram, Google Ads… geen digitaal kanaal werd hierbij onbenut gelaten.

Na het startschot midden september had ons team welgeteld één maand de tijd om de website en digitale campagnes in de lucht te krijgen. Een straf staaltje teamwork maakte dat op 1 oktober cosysunday.be live ging. Twee weken later werden de YouTube video’s en digitale advertenties uitgerold. Alles netjes binnen timing en budget zoals overeengekomen met Spaas kaarsen.

Stimuleren verkoop met eindejaarscampagne

Kaarsen en de feestdagen zijn een ‘match made in heaven’. Geen geschikter moment om maximaal in te zetten op de verkoop van Spaas kaarsen. Dit voor het gewone assortiment in de verdelende winkelpunten en de cadeaupakketten in de webshop. Ook hier kozen we weer voor digitaal en rollen we ‘as we speak’ onze campagnes uit op Google Ads, Facebook en Instagram.

  • Design
  • Social Media
  • Google Ads
  • Website
De Witte Communicatie voert najaarscampagne Spaas kaarsen
Silentis