Decoratieve prints met een digitale finish

Van zijdezachte gordijnen, innoverende vloeroplossingen of kleurexplosies voor je muren weten ze bij Swijsen-Schepers alles. Voor al je interieurdecoratie bezorgen ze het geknipte advies of de juiste finishing touch. De combinatie van hun interieur- en onze communicatie-experts kan dan ook enkel maar leiden tot een kleurrijke communicatiemix die de digitale wereld stevig omarmt.

Uit de startblokken

De eerste (digitale) stapjes werden gezet met een Google Ads campagne. Betalende advertenties die mensen binnen een straal van 30 km via tekst- en beeld in contact laten komen met producten uit de toonzaal. Met het grote voordeel dat we ons richten tot een duidelijk afgebakende doelgroep die aan bepaalde criteria voldoet.

De eerste digitale stapjes

Zacht landen, harde conversies

Via SEO-optimalisatie of betalende advertenties op de site uitkomen is één ding, de bezoekers weten te overtuigen is een andere zaak. De website was het volgende actiepunt op de agenda. We gingen voor een modern design met sprekend beeldmateriaal waarbij de experts en de toonzaal – het onderscheidend vermogen van Swijsen-Schepers – prominent in beeld komen. Aandacht ging ook naar conversiemogelijkheden zoals het invullen van een contactformulier, het doorgeven van maten van gordijnen, het aanvragen van interieuradvies…  zodat de Google Ads campagne kan renderen.

De nieuwe website van Swijsen-Schepers

Hapklare content

Nieuwe stijl, trafiek en conversies: top! Nu zorgen dat er iets blijvends te beleven en leren valt bij Swijsen-Schepers. Samen werkten we een content kalender uit die social media en de website voeden met sfeerbeelden uit de toonzaal, nieuwigheden en video’s. Een garantie op een dynamische indruk als bedrijf, blijvende trafiek en een stevige opkikker voor je SEO.

Contentkalender

Decoratieve prints

Omdat digitaal veel, maar niet alles kan, blijven we investeren in printadvertenties. In lokale reclame- en lifestylebladen werken we aan onze algemene merkbekendheid en brengen we bepaalde acties naar voren. Dit kluwen van advertenties off- en online werd samengevat in een overzichtelijk mediaplan met een budgettair kader.

Folder