Totaalaanpak voor starter

Als startende onderneming kan je maar beter een positieve eerste indruk maken. Dat wist ook MML, verdeler van lasersnijmachines in de Benelux. Om de competitieve lasersnijmachinemarkt te betreden, klopte deze starter aan bij De Witte Communicatie voor zijn communicatie- en marketingaanpak.

Branding

Alles begint bij de identiteit van je merk. Na een constructieve dialoog stippelden we de kernwaarden uit die naadloos aansluiten bij MML: vernieuwing, vitaliteit en plezier. Met behulp van onze kleurenwaaier kozen we voor een oranje tint en ontwierpen we een modern logo en frisse huisstijl. Een herkenbare stijl die vanaf nu doorgetrokken wordt naar alle communicatie-uitingen.

Logo MML Branding MML

Website

Een website is natuurlijk een absolute must voor elke onderneming. De tijd dat je website louter je online visitekaartje was, ligt echter al ver achter ons. Hoe gingen we te werk voor MML? Na het bepalen van de strategische doelstellingen, tekenden we een sitemap uit waarbij de bezoeker in één oogopslag en met enkele klikken bij de juiste informatie terechtkomt. Gebruiksvriendelijkheid dus. Het vlijmscherp responsive webdesign zorgt ervoor dat bezoekers verleid worden contact op te nemen. Het resultaat kan je hier bekijken.

MML Website

Google Adwords

Een nieuwe website is mooi, spannend,… En kan pas het gewenste resultaat bereiken met voldoende kwalitatieve bezoekers. Via Google AdWords zorgen we ervoor dat de klant met een flexibel dagbudget net die mensen bereikt die op zoek zijn naar een industriële lasersnijmachine. Door middel van een hoge kwaliteitsscore realiseerde MML vanaf dag één meteen een toppositie in Google. Relevant zijn is dus de boodschap.

MML Adwords