Een unieke kans om de geheimen van Google Ads te ontdekken en jouw advertentiestrategie naar nieuwe hoogtes te tillen. Deze hands-on opleiding, waarbij onze experts je stap voor stap begeleiden, duikt in je huidige campagne en neemt onder meer je doelgroep, zoekwoorden, advertentieregio, KPI’s en budgetten onder de loep. En dat is nog niet alles! We onthullen ook de kracht van AI en Machine Learning om jouw campagnes verder te optimaliseren. Na afloop ga je niet enkel met een glimlach naar huis, maar ook met een rapport voor jouw campagnes, doorspekt met suggesties van onze experts.
Joke Van Beurden (37)
Senior Partner & Google Ads strategist
Met ruim 12 jaar Google Ads ervaring is Joke de geknipte persoon om deze opleiding te geven. Als lesgever binnen het “Digitaal Atelier”-project van Google Belgium heeft ze meer dan 100 Limburgse Ondernemers op weg geholpen met hun eerste digitale communicatie stappen en met alle Google Producten. In het kader hiervan kreeg ze een extra opleiding in het hoofdkwartier van Google in Dublin, daarnaast is ze ook regelmatig op bijscholing bij Google in Brussel. Zo blijft ze continu op de hoogte van de laatste trends en veranderingen.
In haar dagelijkse werking beheert ze een groot aantal Google Ads klanten van diverse omvang in de meest diverse sectoren, maar overziet ze ook alle Google Ads klanten van ons bureau.
De Masterclass gaat door op 18 juni in ons kantoor in Zonhoven. Dat de plaatsen beperkt zijn is een understatement, want er is slechts plaats voor zes gelukkigen. Niet veel zegt u? Wel, op deze manier garanderen we een persoonlijke en interactieve ervaring die jouw campagne tot in de kleinste details analyseert.
De opleiding start om 09u30 en de bel gaat tussen 15u00 en 16u00. De boterhammendoos mag je thuis laten want er is een broodjeslunch voorzien. Onder het motto ‘voor wat hoort wat’, vragen wij een bijdrage van € 485 per deelnemer.