Een uitgestippelde branding als basis van een goed merk

Samen werken aan jouw branding en merkidentiteit?
Dat begint met een goed gesprek!

  • Input vanuit de kleurenpsychologie
  • Ervaren grafici voor jouw logo en huisstijl
  • Huisstijlhandboek als optie
  • Ondersteuning bij het uitwerken van een baseline
  • Vatten van het “waarom” van je merk of bedrijf

Een sterk merk opbouwen begint met een krachtig logo, een baseline die je belofte naar de markt perfect omschrijft en een goed geïmplementeerde huisstijl. Of met een chique woord: een goed uitgewerkte branding. Eens de basis er ligt, kan je via advertising verder werken aan naambekendheid en zorgen voor meer instroom aan leads of orders.

Vertel jouw verhaal

In ons brandingproces zoeken we samen uit waar jouw sterktes zitten, waar je het verschil maakt en waarom iemand voor jouw merk moet kiezen en niet dat van de concurrentie. Onze taak is erop te letten dat je bij de uitwerking van je merk(en) niet omschrijft wat je doet, maar hoe én waarom je het doet. Zo maak je de kernwaarden en de eigenheid van je onderneming zichtbaar die we daarna omzetten in een efficiënte branding.

Passende huisstijl

Die begint bij ons in de kleurenpsychologie. Kleuren die stroken met jouw waarden krijgen een plaats in het ontwerp van je logo en huisstijl. Naast kleur zijn typografie en een gezonde dosis creativiteit de ingrediënten waarmee onze grafici jouw branding uitwerken. Rest enkel nog de moeilijke opdracht om een keuze te maken uit de reeks voorstellen die we jou voorleggen.

Uniforme communicatie

Is je branding helemaal op punt, dan draagt je merk je identiteit uit en staat het symbool voor je bedrijf en je opvattingen. Uniform communiceren is bijgevolg van essentieel belang. Het verhoogt je herkenbaarheid en de doeltreffendheid van je communicatieacties. Het alziend oog van onze communicatie-experts zorgt ervoor dat het totaalplaatje klopt.

Wil je samen bouwen aan jouw merk?
Wil je samen bouwen aan jouw merk?

De Witte Communicatie gaat graag de uitdaging aan. Van een rebranding tot het maken van een logo en huisstijl uit het niets. Met de creativiteit en ervaring van onze grafici is jouw branding bij ons in goede handen en helpen we je bedrijf groeien.

Ik wil mijn merkidentiteit versterken

Enkele referenties

First Lego League
GPS time
Stradus
Oben
Inventi
Swijsen-Schepers