Wij geloven bij De Witte Communicatie niet in een loutere aanwezigheidsstrategie. Wie on- of offline geld uitgeeft aan eigen of betalende kanalen moet ook zorgen dat daar iets te beleven valt. En dat doe je met de juiste content.

Content - 1

Ego’s aan de kant

Een goede contentstrategie draait niet om wat jij wil vertellen, maar om wat de klant wil weten of lezen. Hiervoor schuiven onze copywriters jouw verkoopdoelstellingen al eens aan de kant en wagen ze zich aan onderwerpen die slechts vaag met je bedrijf te maken hebben. Inspiratie voor al die content vind je op onze blog of in het bodemloze vat originaliteit van onze copywriters.
Content - 2

Charmante copywriters

SEO-vriendelijke webteksten, wervelende advertenties of inspirerende blogteksten doen onze copywriters watertanden. Thuis in alle markten en stijlen gaan ze graag jouw uitdaging aan en slagen ze erin om je van luxejachten tot U-bouten met schroefdraad te laten wegdromen. Daarnaast zijn ze geschoold in SEO-technieken waardoor je klanten én Google weet te overtuigen.
Content - 3

Planning troef

Wanneer welk onderwerp aan te snijden, verschillende deadlines en de boodschappen per kanaal zetten onze copywriters in een overzicht. Deze content kalenders stellen we per kwartaal op en zorgen dat #geeninspiratie niet meer voorkomt.

Op zoek naar een luisterend oor...

...én een vlotte pen om jouw boodschap uit te werken? Doe een beroep op onze copywriters die vol overgave jouw webteksten, mailings, advertenties of andere vormen van content neerpennen.

Ik heb een straffe copywriter nodig