Social media

Social Media

Nieuwe potentiële klanten bereiken, een eigen bedrijfscommunity uitbouwen of simpelweg je merkversterken … Wie social media nog niet in de communicatiestrategie geïntegreerd had, schiet best in zo snel mogelijk in actie. Maar niet onbezonnen. De online kanalen, zoals Facebook, Youtube, Pinterest en LinkedIn bieden – naast de vele opportuniteiten – namelijk ook wat valkuilen. Zorg daarom voor een duidelijke strategie en uniforme tone-of-voice en wees voorbereid op negatieve commentaar.

Val niet zonder inspiratie

Regelmatig van je laten horen op social media is belangrijk, maar niet zo eenvoudig als het lijkt. Met onze content planning zorgen we ervoor dat je niet zonder inspiratie valt en last-minute nog catchy oneliners moet verzinnen. We brengen rust en structuur door op voorhand onderwerpen vast te leggen en zo herhalingen te vermijden. Een brainstormsessie vooraf levert vaak heel wat relevante onderwerpen op. 

Nog sneller opgepikt door Google

Social media zijn niet enkel bevorderlijk voor je merk, ook SEO-matig dragen ze – indien goed beheerd – hun steentje bij. Gedeelde content/berichten, links van en naar jouw website en meer merkbekendheid leveren vaak een betere organische positie op.

Bereik jouw potentiële klanten

Een originele campagne om een actie aan te kondigen of social media inzetten voor algemene branding? Adverteren of content sponsoren? Advertenties met banners of video’s? We denken graag met je mee en helpen je met de opzet van jouw campagnes.